I'M BACK

Tjena blööggeen de var längeeesen jag skrev, jag har inte kunnat skriva för jag har varit utomlands.Kom hem i söndags vilket var tråkit, ville vara där längre men kunde inte :( Iallafall jag hade jätte kul i kosovo,massa bröllop, var och badade varje dag, gick ut på kvällarna med mina kusiner, besökte en massa ställen och lärde känna nya människor. Det var jävligt varmt där nere typ 38-39 grader, övedrivet varmt haha.

Lite bilder från Ks


Jag och min kusin


Jag och min sötaste kusin, här var vi på ett bröllop


Jag och kusin :)


Rugova


Min söta kusin :)  (rugova)


Rugova


Jag och mina söta kusiner :)


Rugova


Mmm...




Jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

as fina bilder, (L)

2011-08-06 @ 00:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0