Sjuk kväll

Tjeena bloggen längesen jag skrev känns det som, men jag har tyvärr inte kunnat har haft mycket annat så förlåt
ska försöka förbättra mig. Men iallafall så var det sista dagen på praon och det känns ganska skönt för jag har saknat skolan haha, jag fick en jättefin ring och två påsar te av dem som jobbar på önska. Efter det gick jag hem, gick och hanlade mat med mina föräldrar. Sen efter började jag fixa mig för jag skulle på en fest som min kompis erestina hade. Det va skiiit kul på den festen dansade och åt hela tiden nästan haha, kul va de iallafall. Men nu tror ja jag måste gå ut och promenera det behövs. Skriver mer sen kanske puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0