Lördag

Hejsan de var längesen jag skrev ett inlägg känns de som haha. Men iallafall så har jag varit med en kompis
Valmire heter hon. Vi var i stan lite, jag köpte lite saker som jag verkligen behövde. Sen efter det så skulle vi leta efter ett dagis där min kompis ska praoa nästa vecka. Vi hittade den tillsist den låt typ mitt i ingenstans haha ne men de var väldigt svårt att hitta de dagiset. Men nu ska jag ut och gå med min mamma gör fler inlägg senare hoppas jag puss änsålänge'*


Detta köpte jag idag!

kofta, Hm 199kr



linnen, JC 149kr/st


Strumpor, Hm 99kr


Jeans, TrendHouse 299kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker du har köpt :D

2011-09-18 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0