Home

Tjeenare, nu är jag hemma igen efter att har haft underbara dagar i borås hos mina sysslingar. Jag hade hur roligt som helst, vi shoppade, vi åkte pulka,vi badade, vi hade filmkväll och så åt vi på mc'donalds VARJE DAG. Sncka om att jag kommer bli tjoocckk, jag som vill ha en fin kropp inför sommaren. Jag måste faktiskt börja träna nu, men jag är så lat ibland, jag orkar inte gå till gymmet. Men idag ska jag faktiskt gå och gymma lite,jag måste ju börja gymma nån gång så jag tänkte väl att jag kan gå jag lite. Efter det kanske jag ska vara med johanna vi får se om hon kan. Men nu ska jag göra mig i ordning, jag skriver sen mot kvällen om jag inte glömmer puss på er änsålänge :)


Detta köpte jag i borås när jag var där

Nagellack 39kr


Låda 39kr


Topp 99kr


Balsam som luktar jätte gott 20kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0