Tisdag 10 januari

Tjeeena bloggen, ne ba skojja, men hej på er hur mår ni idag? Själv mår jag sådärr... har inte kunnat sova på hela natten,är lite ledsen och sådär. Jag kom precis hem, jag har varit med underbara johanna. Vi var i sporthallen och gymmade lite. Det är ganska kul och gymma tycker jag pröva själv, ni kommer tycka om det. Annars sitter jag här och läser aftonbladet just nu. Såg att Stefan Livs tröja hissades upp i taket på i kinnarps arena. Jag tycker det är sååå synd om om han och hans isockeylag som dog i en flygolycka i Ryssland. Tänkte deras nära&kära hur dem har det nu :(
Här är två videos som man kan se när hans fru håller tal och hans son går fram och hissa tröjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0