Underbar weekend i skåne

Tjeena, somsagt jag har inte kunnat blogga för att jag har varit i skåne denna helgen. Jag hade det jättekul i skåne hos mina kusiner,vi spelade kort,fia med knuff och wii nästan hela tiden haha. Jag kom hem idag för typ 4 timmar sedan och så fort jag kom hem så duschade jag för att jag var heeelt svettig. Sen kommer arijana hem till mig lite vi snackade lite och så. Efter det så har jag läst zlatan- boken haha, man blir verkligen inte släppa boken. Den är så bra ni måste läsa den, jag rekomenderar verkligen den boken. Jahapp skola i mån då vi har bad i mån på morgonen men jag kan inte vara md eftersom jag ska till optikern och kolla synen. Aja men nu ska jag gå och sova e skiit trött nightnight people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0